Denniskarlsson

Summering av 2013

Kategori: Hem

2013 gick så fort 365dagar exakt och det känns som det har bara gått några månader sen förre nyåret!
Tiden flyger verkligen förbi nyförtiden, jag hinner inte med haha..
2013 har varit ett väldigt spännande år för mig, ett år som gick som en Berg- och dalbana
ena sekunden var allt piss och andra var allt bra så kan jag beskriva året som har gått.
2013 var ändå en av de bästa åren som jag har haft på länge jag har lärt mig mycket, fått massa nya erfarenheter
och verkligen lärt känna mig själv.
2013 så har jag åkt på min första utomlands semester med mina närmaste vänner, jag festade som fan i Ayia Napa jag levde helt enkelt livet där borta jag tog allt till sidan och bara levde i nuet jag var borta från Sverige och allt,
Jag hann ha massa mysiga sommarkvällar med mina amigos, sena utekvällar på stan, och bara tog de allmänt lugnt!
Jag fyllde 18år då en ny värld öppnades för mig här hemma i Sverige!
Den långa vardagen jag var van vid förändrades och jag började gå ut och klubba
och ha så sjukt kul!
Jag har träffat massa nya människor som är hur sköna som helst!
Jag har kommit närmare ändra medans jag har växt i från andra men sånt är livet lixom!
Jag har fått ett nytt rum, målat och fixat rummet helt själv, Jag har köpt massa onödiga saker och även massa bra saker haha...
Jag har tänkt väldigt mycket jag har tänkt och tänkt och även tänkt på vad jag tänker på haha!
Jag sitter just nu med ett leende på läpparna medans jag skriver det här för att jag har så otroligt många minnen från det här året, jag känner mig väldigt stolt och glad att jag har lärt mig så mycket om mig själv
det här året har verkligen varit ett lärorikt år för mig! jag har fått så skin på näsan verkligen!
Så nu säger jag så här bring it on 2014 få se vad som händer med det här året!
Jag känner iaf att det här året kommer bli bra ett år som jag kommer lära mig ännu mer saker om mig själv och andra, ett år som kommer komma med massa överraskningar och nya minnen!
 
2014 IAM READY FOR YOU!
 
 

KOMMENTARER:

  • Linnea H säger:
    2014-01-10 | 19:34:25

    Vilken skola går du i och vilken linje? Taggad för studenten i år eller? Älskar din blogg xoxo

    Svar: Jag går på stockholms hotell&restaurang skola, hotell och turism linjen!haha jag tar tyvärr studenten om 2år...
    Dennis Karlsson

Kommentera inlägget här: