Denniskarlsson

Grattis mamma..

Kategori: Hem


Grattis på födelsedagen mamma... hela 50år skulle du blivit idag.. det var 2,5år sedan jag såg dig sist! Jävla skit cancer varför tog den just dig! Du var den personen som var min ängel på jorden, den personen som jag var nämast som jag kunde sitta och bara prata med i timmar! Jag saknar dig så at det gör ont.. Du och jag hade så mycket att prata om men samtidigt pratade vi om inget vi pratade bara utan ens veta vad vi pratade om.. Jag saknar att ha en person som jag kan bara sitta i köket och prata med.. Du var mitt ljus i tunneln när min dag var som mörkast, du var min ängeln som alltid fick mig på bra humör och du var min mamma som samtidigt var min bästavän..2,5 år har gått men jag kan fortfarande inte fatta att du är borta det känns verkligen konstigt i hela kroppen när jag verkligen tänker på det, det känns som om nåt fattar inom mig som om det är ett svarthål som aldrig kommer försvinna... Ett svarthål som tynger mitt hjärta på det jag alltid kommer sakna och ha i mitt huvud... Det har gått 2,5år men minerna av den dagen du gick bort spökar fortfarande i mitt huvud, hur jag såg dig ta ditt sista andetag hur jag såg dig försvinna bara på några sekunder.. folk säger att med tiden läkar alla sår men det är inte sant med tiden så läkar inga sår det är bara skorpor som då och då rivs upp och allt kommer upp till ytan.. Grattis mamma jag älskar dig <3
Kommentera inlägget här: