Denniskarlsson

Städer jag måste besöka innan jag är 25år!

Kategori: Hem

 
 
Paris är en av mina städer jag måste besöka innan jag fyller 25!
Har alltid tyckt att den staden verkar jävligt intressan och väldigt cool,
jag vill se Eiffeltornet, gå på museum där, ta en fika där och allmänt njuta av allt där! Jag vill uppleva stans stress och även såklart shoppa där! Jag vill även så längts upp i Eiffeltornet och titta ut haha..
 

Ännu en stad jag skulle vilja besöka och det är Rom!
Har varit där över en natt förut men såg inget utav den staden dock..
Jag vill se Colosseum, alla kända ställen, alla templen uppleva kulturen och även se massa förhistoriaska byggnader! Jag vill uppleva den italienska maten äta den italienska glassen varje dag och bara ta en promenad i staden. Jag vill till Fontana di Trevi och kasta ett mynt där över min axel och önska mig något jag vill se massa utav den staden för har alltid gillat den staden när det gäller byggnaderna, maten och kulturen! Jag har varit i Italien förut men var tyvärr inte i Rom men glass åt jag varje dag! haha
 
 
New York såklart!
New York har alltid varit en stad jag har drömt om, att känna stressen, miljön, personerna och livet där skulle vara underbart! Jag vill till time Square och såklart ta ett turist foto haha, jag vill in på varje butik i hela staden jag vill stå på time Square vid tolv slaget och se new year's eve ball drop och känna glädjen alla människor har! Jag vill åka en taxi längst gatorna besöka central park ta en rund tur i east village och dra ut och klubba där!
Finns så mycket ja vill göra i New York så listan är lång!
 
Detta är en av mina 3 städer jag ska besöka innan jag är 25år listan är ej full och nr 2 kommer inom kort!
Vad är era drömstäder ni skulle vilja besöka?
 
 
Kommentera inlägget här: