Denniskarlsson

Seeeg dag

Kategori: Hem

IMG_3549 Idag ska jag nog ut ikväll och klubba med några men det är lite senare så det ska bli kul! Ska fixa håret snart och kolla vad jag ska ha på mig sen senare blir det att fixa något käk osv. Tidigare idag skulle jag till stan efter skolan runt 11 och köpa en vinterjacka men orkade inte så drog hem istället och sov ville inte vara trött ikväll. Jackan jag ska köpa blir nog en kappa/trench coat eller vad det heter men jag har tyvärr inte hittat jackan än.. Den ska vara ganska tjock och antagligen mörkblå eller svart tror jag. Mer om jacksökandet när jag väl är i stan!

KOMMENTARER:

  • John Liljegren säger:
    2013-10-01 | 10:28:06

    Vart är tröjan köpt?

    Svar: tröjan är köpt på lager 157 i haninge
    denniskarlsson

Kommentera inlägget här: