Denniskarlsson

Imorgon!

Kategori: Hem


Vloggen kommer imorgon! Nu har jag iaf redigerat den och lagt till grejer och tagit bort!
Videon blev väl sådär är inte riktigt nöjd men den funkar haha!
Jag skulle egentligen lagt ut den idag men tyvärr så kom Paradise hotel ivägen så jag glodde på den istället
Bilder ovanför är tagen idag då jag höll på att redigera videon! Kände att lite svartvit behövdes i bloggen haha..
Men vad har jag egentligen gjort idag förutom vloggen?!
Jag har hjälp pappa med lite saker sen har jag även umgåtts med min lilla syrra ett tag, Hade så mycket överskotts energi idag så kunde springa runt hela Skogås typ^^ Men nu har jag iaf lugnat ner mig och varvat ner så är rätt seg nu och jävligt hungrig så jag ska nog göra nåt käk sen blire att glo framför tv:n!
Kommentera inlägget här: