Denniskarlsson

FUTURE PLANS

Kategori: Hem

 
Mina planer inför framtiden!
Här ser ni länderna jag kommer besöka när jag har sparat ihop en summa pengar för att kunna dra dit!
Först på listan blir Tyskland där jag besöker Berling och Dusseldorf i Berlin så kommer jag festa osv och i Dusseldorf så kommer jag träffa några kompisar som bor där! stannar nog sammanlagt 2veckor i Tyskland!
Sen drar jag vidare till Australien!!
Där kommer jag besöka Sydney och Melbourne stannar nog längre i Australien pga av hur fint och varmt det är där! Kanske 1månad vem vet? Det beror på också hur man trivs där!
Har alltid velat åka dit så har ganska höga förväntningar! Det verkar vara sjukt nice där och tror jag skulle stormtrivas faktiskt! Värmen, språket staden och allt annat lixom! Jag vill åka nu!
Så efter allt det där så blir det nog USA! Först New York men det är bara ett kanske Sen Los Angeles!!
My city lixom haha där stannar jag förevigt! Nej men kommer nog testa på att bo där ett tag sen drar jag hem till Sverige och tar tag i allt jag har lämnat sen blire nog att flytta dit med my Amigo Ellen!
Allt det här kan jag göra om jag bara sparar och sparar!
Jag ska kämpa för att göra det här! Jag älskar att resa och det här skulle vara så grymt kul!
Så kommer iaf mina framtida resor se ut om jag inte ska till Ayia Napa nu i sommar!

KOMMENTARER:

  • ♣ Ida - Hon som föddes med LKG säger:
    2013-12-03 | 10:10:21
    Bloggadress: http://idahtt.blogg.se

    Jag har varit i Düsseldorf, det är en superfin stad :)

    Svar: Ja staden verkar vara jävligt fin!
    Dennis Karlsson

Kommentera inlägget här: