Denniskarlsson

Random pics from the past

Kategori: Hem


Vad tiden flyger förbi bilderna är tagna för ca 2år sedan men de känns som igår jag gjorde allt det där!
Bild nr 1 är tagen i Goa/Indien när jag var där på semester över julen, hotellet var sjukt fint och maten var hur god som helst. Dock så brände jag mig som fan när jag solade utan solskydd haha... 
Bild nr 2 är tagen då jag kom precis hem från Tunisien, jag var extremt brun den sommaren kommer jag ihåg, har nog aldrig varit så brun faktiskt!
Bilden är iaf tagen när jag och massa vänner hänga ute och umgicks vi va ca 16år där tror jag?
Bild nr 3 är tagen på min bal i 9an då hela klassen drack sig stupfulla haha^^
Balen gick väldigt fort men kul var de fast vi var så få personer, balen kommer vara ett minne för livet på bilden så står jag med Elle från min pararellklass och min andra halva Samantha! 
Bild nr 4 är tagen under sommaren då jag hänga med Linnea och Frida och vi satt och drack vin och hade det trevligt i en park. Den kvällen var väldigt skön och lugn som en sommarkväll ska vara faktiskt!



Kommentera inlägget här: