Denniskarlsson

Crazy weekend!

Kategori: Hem


Hej allihopa! Denna helg har varit galen eller sjuk galen! Jag har knappt sovit och festat som fan kul har de varit iaf! Började fredagen med jobb därefter så drog jag hem en snabbis och duschade osv sen drog jag utåt!
Jag drog med flera stycken till klubben sen vidare efter 1timma till en efterfest som varade till kl 12 haha!
Kl 12 drog jag hemåt och träffade Johanna då vi drog till mig och satt och snacka och hade de skoj.
Vid halv 5 drog hon hem och jag sprang direkt upp för att duscha för jag hade sjukt bråttom för jag skulle iväg och till min kompis ami som hade lite kalas hemma haha grattis ami!
Jag kom dit runt 8 då vi satt och drack och körde massa spel och snacka trevligt var de!
Kl 20 i 11 drog jag till stan då jag mötte upp ett gäng för lite festande på Vickan för min kompis Elle fyllde 18år! Grattis Elle!.
Kl 3 så stängde Vickan och vi drog till en efterfest som jag drog ifrån efter 30min för jag var helt död ville bara sova haha så jag drog hem och ja hemvägen var väl lite speciell haha...
Det första jag gjorde när jag satt mig på tuben var att somna?! Ja sen när jag tog pendeln också så somnade jag i tc och vakna att högtalarna ropade Skogås haha så jag sov ca 20min på tåget wtf?!
Jag har aldrig somnat på en tåg förut så det här var första gången..
När jag väl kom hem så var kl halv 7 på morgonen då jag käkade lite sen deckade i sängen..
Ja så nu är vi här.. Jag sitter här helt död och haft en spårad helg men kul har det varit!

Btw har världens fläskläpp...
Kommentera inlägget här: