Denniskarlsson

Ta mig dit nu!

Kategori: Collage, Hem

Desktop12

Jag vill bara till värmen just nu och slippa allt regn och kylan,, Hatar speciellt mycket regnet och kylan nu man kan inte ha för varma kläder på sig för då blir det för varmt och inte heller för kalla för då blir det för kallt som tex igår hade jag jeans, skjorta och en tunnjacka det var lixom på gränsen. För 2år sedan åkte jag till Indien i 3veckor till Goa det var så jävla exotiskt och fint, de var palmer överallt allt var helt orört inga höghus inget fina stränder och hotellet var toppklass man blev typ behandlad som en kung när man var där :S Skönt var det iaf, var där med min pappa och syster, jag satt oftas och fika på morgonen på caféet på hotellet och sedan gick jag ner mot poolen med en breezer i handen och kände lugnet och hur vinden svalkade ner en av den otroliga värmen som var där. Ta mig dit igen tack!

Kommentera inlägget här: