Denniskarlsson

Lär känna mig bättre

Kategori: Hem

Frågor om dig själv:
Vilken årstid är bäst? – Sommar!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – Vaknar upp är ensam hemma gör frukost samtidigt så lyssnar jag på musik från min spotify.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Jag kan vara väldigt generös
Vad är du bra på? - Jag är bra på att prata och föra konversationer!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – Det beror på hur stor sängen är haha.. Om sängen är sjukt liten slutar det med att jag sparkar ner den personen på golvet eller så ligger jag väldigt tät intill men det beror på om det är en kompis eller annat ;)
 
Frågor om dina vänner:
Vem vet allt om dig? - Mina närmaste vet nog allt om mig är väldigt öppen av mig.
Vem är den roligaste av dina vänner? – Alla har ju olika humor så det vet jag inte..
Vem är mest partyprisse? – HAHA JAG MED STORA BOKSTÄVER!
Vem är den du helst har filmkväll med? – Gillar att ha filmkväll med ett stort gäng av mina kompisar mycket roligare att umgås ett helt gäng!
 
Frågor om idag:
Har du varit glad idag? – Ja
Har du varit ledsen idag? – Ja
Har du gjort något bra idag? – Ja jag gick på bio med min lilla syster
Vad har du ätit idag? – Chips, choklad lasange, hamburgare och pommes
Vad händer imorgon? – Ingen aning men nåt hittar jag nog på!
 
Musik:
Lyssnar du på musik just nu? – Yes
I så fall, vilken låt för tillfället? – Sara Bareilles - Gravity
Vad gillar du för musik? – Gillar nog allt har ett väldigt brett musik intresse och älskar verkligen allt!
Vad är din favorit låt just nu - Hm... Det måste nog vara Lune - Leave the World behind
 
 
 
Kommentera inlägget här: