Denniskarlsson

throwback thursday

Kategori: Hem

 
 

Lite bilder från min instagram som ni inte har sett, bilderna är rätt gamla och diggar verkligen den sista som är fram halloween då jag var vampyr/nåt? Linserna var jävligt obekväma och grät typ floder när jag stoppade in dom och blev också halvt blind tyvärr.. Den första är nog för nån månad sen då jag och några kompisar satt och drack lite och bara hade det trevligt, andra är från i augusti tror jag? Då man kunde ha skjorta utan att frysa saknar verkligen värmen.. Då var det verkligen outfitsbilder varje dag och massa annat för vädret var på top! Kommer speciellt ihåg den dagen då jag verkligen tog det lugnt cyklade runt och lyssnade på låten sunny day då jag verkligen hade ett lugn i kroppen och ett stort smile på ansiktet, jag njöt av solen och av min omgivning Sommaren är verkligen då jag mår som bäst och är verkligen på top!
Kommentera inlägget här: