Denniskarlsson

walk down the memory lane

Kategori: Hem

s
 
Har suttit och kollat igenom mina kompisars gamla bloggar nu inatt och bestämde mig för att ta några bilder.
Bilder ni ser ovan är från 2-4år gamla, fan vad mycket man har förändrats och saker har ändrats! Har suttit och småskrattat och tänkt tillbaka hela natten och vissa saker hade jag helt glömt bort..
 Finns så många minnen bakom dom här bilderna, på ett sätt så saknar jag dom har tiderna då man hade det väldigt enkelt och varje dag hände något nytt.
Jag har tungpiercing och ögonbrynspiercing på den tiden då jag älskade att med piercing att göra för jag tyckte det var ballt/coolt?
Som ni ser när jag var utklädd till clown då var det en helt normaldag då jag och några kompisar hade tråkigt så vi bestämde att vi skulle ut och skrämma folk haha? Det var för 4år sedan ungefär.
Första bilden är i slutet av nian då jag började bli jävligt intresserad utav kläder och jag gjorde även den tröjan själv! Än idag så diggar jag den tröjan tycker att den är jävligt cool och snygg men har ej kvar den.
Bilderna visar även då jag var på min första nyårs "fest" hos min kusin då vi var 4-5stycken som delade på en vodka haha? Ingen blev såklart fulla men fjortisfyllor blev de,
Skjortan på nedre bilden har jag fortfarande kvar och använder än idag så det är jävligt bra att jag har sparat några utav mina kläder!
 
Kommentera inlägget här: