Denniskarlsson

Nyår

Kategori: Hem


Nyår för 2år sedan då jag 16år?
Det nyåret så hade jag nyårs fest och det var nog en av de bästa nyåren jag har varit med om!
Vi var runt 30pers och det var bara massa nära och kära som man firade med!
Bilden är tagen på 12slaget och då stop vi på ett berg där man såg över till Haninge, Tyresö och länna, vid 12 slaget så var det jävligt fint och ett minne jag aldrig kommer glömma!
2 år går så fort och på 2år har det hänt mycket, det som har förändrats mest är nog min klädstil och min personlighet.
Jag har blivit betydligt lugnare och mer självsäker än jag var då!
Iår så vet jag inte vad som händer jag har inga planer men mina planer kommer nog lite senare när det är ungefär 1vecka kvar haha? Så nu sitter jag och funderar över vad jag ska göra på nyår!
Kommentera inlägget här: