Denniskarlsson

My weekend

Kategori: Hem


Så vad gjorde jag i helgen? 
Helgen började med en lugn fredagskväll då jag satt för det mesta framför datan och glodde..
Jag tog det jävligt lugnt jag kollade på film, bloggade och snackade med mina amgios inge speciellt lixom..
Lördagen var det lite mer action haha.. Jag vaknade och var hur jävla seg som helst ville bara sova vidare men tyvärr så kunde jag inte det pga att jag var tvungen att göra massa saker innan jag skulle dra vidare
Jag tog det lugnt första halvtimmen sen vare att springa in i duschen, duscha jävligt snabbbt!
Efter duschen så sprang jag ner fixade håret valde ut kläder!
Efter allt det där så slog klockan 20.00 så jag var tvungen att fixa något snabbt käk för jag hann ju inte göra värsta middagen haha.. Ja så det blev lasange som jag bara värmde upp och track i mig på 10min,
sen var jag tvungen att springa vidare till centrum och möta upp Ellen för att vi skulle handla lite saker för kvällen
Vi satt sen och vänta på några andra som vi skulle möta upp och sen efter allt det där så drog vi vidare.
Vi kom till festen där alla satt i köket och bara pratade vi jag satt där drack lite och små pratade!
Resten av kvällen är lite suddig men jag minns det mesta haha hela kvällen försvann så jävla fort men jag vet inte hur tiden kunde bara försvinna så snabbt!
Helt enkelt så var själva kvällen jävligt kul och bra det ända var nog att jag blev lite för full kul... haha
Söndagen så var det också en lugn kväll då jag log hemma haha.
Jag orkade knappt gå upp ur sängen jag var helt död,
tillslut så gick jag upp och kände hur huvudvärken började värka fyfan jag hatar att vara bakis..
Men hela kvällen så satt jag framför datan och var allmänt förstörd haha.
Kommentera inlägget här: