Denniskarlsson

50 saker om mig

Kategori: Hem

1. Om du fick ett barn nu, vad skulle den heta? – Ingen aning :S
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? –  sex utan kärlek^^
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – The hunger games: catchingfire.
4. Har du bra självförtroende? – Yes de har jag!
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – 
Ut och resa!
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Resa runt i världen, starta ett eget företag kanske?, flytta till USA
7. Beskriv ditt drömutseende! –
Hmm... Va längre såklart och biffa upp mig lite! och ljusblåögon!
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Ser inte upp till någon.
9. Någon du har kysst - Hmm.. dont remeber the name... haha!
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Nepp det har jag ej
11. Den du senast sov över hos – Too drunk to remeber the name..
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Tönten Frida. 
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? –
Sådär.
14. Vad väljer du, godis eller chips? – Godis såklart.
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – Började i en ny klass och när jag skulle gå in så ramlade jag mitt framför alla...
16. Hur uppvaktar man dig? – Gå bara rakt på sak haha.
17. Har du rykten efter dig? – Haha kanske? Jag vet faktiskt inte?
18. Din absolut sämsta egenskap? –
 Har för mycket energi ibland så det blir jobbigt
19. Din bästa egenskap? – Jag kan vara jävligt charming när jag vill :D
20. En låt du är beroende av? –
Ellie Goulding- Mirror
21. Vad stod det i ditt senaste sms? – ”Nä datan är kvar hos min kompis..Ska hämta den immon:)”
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – 
Dora the Explorer!
23. Kan man vara vän med sitt ex? – Ja klart man kan.
24. Har du kysst en kompis? – Yes i have.
25. Hur ofta dricker du alkohol? - 1gång i veckan eller mindre..
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Har inga åsikter i om de haha :)
27. Vad hatar du? – Hatar inte så mycket saker förutom skolan typ.
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Nej! Skulle aldrig orkat skulle slutat med att jag har ångest över hela distansgrejen.
29. Vad handlade din senaste dröm om? – Jag blev mördad..
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? – Jag vet faktiskt inte, har inte vägt mig på länge nuu..
31. Hur lång är du? – 170 cm nåt?
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – Kollar knappt på svenska filmer men isf i taket lyser stjärnorna.
33. De bästa svenska skådespelarna? – Vet ej, har ingen koll på Svenska skådespelare...
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Harry Potter!
35. Ditt humör för tillfället? – Uttråkad.. 
36. En vacker person? – Finns massa vackra personer!
37.Har du instagram? – @Denniskarlssons
38. Vem kramade du senast? – Rebecka my homie!
39. Vem träffade du senast? – Mina Amigos!
40. När slog du dig senast? – Förra helgen.. Började blöda...
41. Någon du vill träffa? –  Ingen just nu.
42. När grät du senast? Varför?På min mammas födelsedag, 28 november.
43. Sminkar du dig varje dag? – hahaha klart jag gör? hahaha nej jag sminkar mig inte? haha
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – Vet ej :S
45. Är du helsvensk? – Nej.
46. Vilka språk kan du - Svenska och Engelska!
47. En artist du inte gillar? – Ogillar ingen.
48. En artist du gillar? – Adrian lux min favorit dj!
49. Vad är det bästa som hänt dig? – Minns inte måste varit flera år sedan nåt bra hände mig om ens de?
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Ekonomiskt oberoende och glad!
 
Kommentera inlägget här: